Home Register FAQ
 e-cigSerbia Forum
Vi imate novu PP! Kliknite ovde kako bi pročitali!
Ako ste ovde prvi put, obavezno pogledajte odgovore na često postavljana pitanja. Morate biti član foruma da bi mogli učestvovati u diskusijama.
Za registraciju kliknite ovde, unesite potrebne podatke i za par minuta bićete član Foruma. Za pregledanje poruka, izaberite forum sa liste ispod.

Idi nazad   e-cigSerbia Forum > Tečnosti za elektronske cigarete > Uradi sam > Doziranje
Zaboravljena šifra? Registracija

Odgovorite na temu

Alati za teme Način prikaza
Staro 11-07-2018, 09:07   #1
viking
Nov član

Registrovan: Jul 2018
Pohvala: 0
Pohvaljen: 0
Nivo reputacije: 5
viking je na dobrom putu
Uobičajeno Prvi mix

Pozdrav svima,
Pocetnik samu ovome i do sad sam koristio samo gotove arome, medjutim nakon gledanja raznih klipova edikovanja oko e cig, odlucio sam da napravim svoj prvi mix. Posto sam pocetnik trebala bi mi pomoc Vas nesto iskusnijih oko saveta. Hvala unapred

kupio sam sledece stvari
1.meilab 1000ml VG
2.Meilab 1000ml PG
3. Nikotinska baza 0.3 mg (47% PG, 47% VG, nikotin, voda) - Inhalika standard - nazalost pogresno vreme odlaska u nabavku pa je u radnji bila samo ova jedna jedina boca
4. aroma - KTS vanilla bean cream (7-12% pise na bocici ali na sajtu eliq pise da je preporuceno 2-4% za mesanje i 3-6% samostalno)

koristim umbrella aio (0.6 grejac)

hteo bih sa napravim kolicinu od 100ml ....
Savet mi ie potreban oko kolicine ove cetiri stavke koje treba da smiksam. razmisljao sam da napravim 50-50 tecnost ili 60-40 VG...

Da li neko od iskusnijih moze da mi da savet sta je najbolje i koji odnos vg pg za moj uredjaj i koja kolicina arome je optimalna za 100ml

Hvala unapred na razumevanju da sam apsolitni pocetnik i hvala na pomoci
Sve najbolje
viking nije na Forumu   Odgovorite sa citatom top
Staro 11-07-2018, 09:11   #2
comid
Veteran

comid's avatar

Registrovan: Oct 2011
Pohvala: 218
Pohvaljen: 223
Nivo reputacije: 114